My Welcome Sign !

My Welcome Sign !

Wednesday, February 16, 2011

Hari Maulidurrasul !


Assalammualaikum :) .. Hari ini , Hari Maulidurrasul ... Hari Kelahiran Nabi Muhammad pada hari isnin, 12 Rabiulawal (20hb April 571M). tetapi , tahun ini ,  Hari Selasa , 12 Rabiulawal 1432 (15hb February 2011). Mmmmmm ..  jd , skrng nie , Nabi Muhammad berumur 440 tahun laa .. Nabi Muhammad adalah pesuruh Allah yg terakhir ..  :) 

Pada Hari Maulidurrasul ini , macam biase , saya bngun pukul 12:00 tngh hari .. >_<  tahu x , pukul 2:00 saya baru nak mkn .. x de sape kat umah .. mak n ayah saya tu , KAKI JALAN .. ntah kemana perginye mereka berdua .. huhu .. tngh hari td , saya mkn nasi goreng , bibik saya buat .. ade pon bibik ! baru balik dri umah Kakak dye kut ...  Bibik sy balik jer , terus masak ... yumm ..  pastu , mak n ayah saya balik , makan lagi !! makan Mcdonald ! Double Chesse Burger ! Mak n ayah saya pegi cari buku sains saya .. Buku Temanku Ceria Sains .. Buku tu , menyusahkan saya btol laa .. hishh .. Alhamdullillah la mak n ayah saya dah dpt jumpe buku tuu ... :D
ayah saya cakap , mak saya excited sngt dpt jumpe buku saya tu !!! mak saya terlompat-lompat .. hishh .. ape laa.. buat malu jerr .. :D time kasih abah , ma !

petang td , saya n kakak saya main badminton .. keluarkan peluh !! tudung saya basah taw !! lenguh tangan saya tahu x .. mlm nie , nak type lagi .. main Facebook dngn kawan agi .. huh -,- .. penat nyerr .. aww .. sakit tngn la plak nak type bnyk2 nie .. xpe2 .. sikit je lagi .. :)

mlm nie , saya tngok Detektive Conan .. hishh .. time Professor tido tuu , terkejut sngt ! ingat kan Professor kene tikam ngan orng jahat ! hishh .. rupe2 nyerr , jus tomato ... kesian Ai , demam .. ok laa .. berbalik pada Hari Maulidurrasul plakk ..

Hari nie , hati saya sejuk jer .. x de pon perasaan marah pada sesiapa .. :) keje2 sekolah saya sume dah siap .. buku dah ikut jadual dah .. ok sume dah beres.. so , keje saya yg seterus nyerr , tido jer laa .. esok nak gi sekolah .. dah pukul 1:00 pagi dah nie .. Allahaismarladik !! (ini bahasa Turkiye , maksud nyerr ialah , Good Bye !)

No comments:

Post a Comment